Monitoring klienta, czyli klucz do tego, by Twój salon kosmetyczny stał się bardziej znany

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Estetyka
  3. Follow-up klienta, czyli klucz do tego, by dać swojemu ...

Podążanie za klientami jest podstawowym zadaniem dla rozwoju Twojego salonu kosmetycznego, ponieważ klienci stają się lojalni w takim stopniu, w jakim Ty o nich dbasz i im to pokazujesz.Jak im to pokazać? Poprzez obecność, gdy są z dala od Twojej firmy, dając im znać, że myślisz o nich, pamiętasz o nich i chcesz, aby wrócili.

Nie możesz martwić się tylko o sprzedaż, a gdy użytkownik opuści Twój biznes, zapomnieć o nim i mieć nadzieję, że kiedyś wróci, jeśli będzie chciał. Musisz znać swoich klientów, mieć zapis każdego z nich, znać ich gusta i harmonogramy, tylko wtedy możesz być obecny w ich życiu, nawet gdy nie otrzymują od Ciebie produktów lub usług.

Jeszcze kilka lat temu, aby śledzić klientów, używano papierowych terminarzy, ręcznych teczek i kartotek, ale dziś to już historia. Twoja firma musi się aktualizować i korzystać z zasobów technologii, dziś istnieją systemy zarządzania przedsiębiorstwem. Oprogramowanie pomagające zarządzać klientami i poświęcać im uwagę, której potrzebują.

Pamiętaj, że klient, który czuje się zadbany, zadowolony i szczęśliwy, będzie chętnie wracał do Twojej firmy i nie tylko; będzie mógł również polecać Cię i przyprowadzać nowych klientów.

Co zrobić, aby zatrzymać klientów i zdobyć nowych?

1) Wykorzystanie nowych technologii

Przede wszystkim, uzyskać oprogramowanie do zarządzania salonem piękności i rozpocząć przechwytywanie nazwy, e-maile, numery telefonów, urodziny, itp. Jeśli masz już bazę danych, wykorzystaj sieci społecznościowe i email marketing, aby dotrzeć do swoich klientów w miejscu, w którym spędzają obecnie najwięcej czasu (ich telefony komórkowe). Świat online będzie Twoim sprzymierzeńcem w dostarczaniu wyjątkowych doświadczeń.

2. udoskonalać swoje produkty i usługi

Ulepszanie swoich produktów lub usług w celu zwiększenia zadowolenia klientów jest zawsze pewnym sposobem na zwiększenie sprzedaży. Zawsze staraj się dodawać nowe cechy, narzędzia i funkcje, które sprawiają, że wszystko, co oferujesz, spełnia ich oczekiwania.

Wprowadzenie na rynek nowych usług, czy też jakichś produktów uzupełniających lub dywersyfikacja specjalizacji, pozwala dać klientom więcej alternatyw do wyboru. Dodatkowo, w ten sposób udaje się przyciągnąć nowych odbiorców.

3. poprawa obsługi klienta

Szybsza i bardziej spersonalizowana obsługa, czy to podczas odpowiadania na pytania, umawiania się na spotkanie, czy też świadczenia usługi, zaowocuje wyższym poziomem zadowolenia klientów. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, najlepszym sposobem na sprzedaż jest obsługa klienta.

4. Microtargeting

Dziś zwiększenie reklamy bez zdefiniowanej strategii jest nieskuteczne. Dzięki internetowi i danym, które gromadzisz w swoich rejestrach, możemy identyfikować ludzi i grupować ich w określone segmenty o cechach, które ich łączą.

Możemy wtedy skonstruować komunikaty przeznaczone specjalnie dla każdego segmentu. Jak już wcześniej wyjaśniłem, ważne jest, aby wiedzieć, czy jest to klient, który pracuje, czy ktoś, kto studiuje, czy ma dużo, czy mało wolnego czasu, na tym właśnie polega mikrotargetowanie, zaawansowana forma segmentacji, która wykorzystuje analizę Big Data do wykrywania wspólnych wzorców, które prowadzą do tego, że niewielka grupa Twojej grupy docelowej ma podobne motywacje do podjęcia decyzji o zakupie.

5. Zwiększaj sposoby łączenia się z klientami

Posiadaj responsywną stronę internetową i bądź aktywnie obecny na mediach społecznościowych. sieci społecznościowe gdzie mieszkają Twoi docelowi odbiorcy, oznacza, że Twoja firma jest teraz otwarta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

W ten sposób znacznie zwiększa się dostępność i ekspozycja Twoich produktów i usług, a także możliwość dotarcia do większej liczby klientów.

6. Zadowoleni klienci

Wykorzystanie referencji od zadowolonych klientów jest dowodem na jakość Twojego produktu lub usługi. Ludzie zawsze będą starali się dowiedzieć nieco więcej o Twoich usługach przed ich zakupem, szukają zaufania i referencje od zadowolonych klientów, generują dużo zaufania u potencjalnych klientów.

Pamiętaj, że jednym z kluczy do sukcesu jest ciągła ewolucja. Ucz się i wprowadzaj innowacje każdego dnia; odwiedź nasz blog i odkryj świat możliwości.

Artykuły powiązane

  1. Charakterystyka estetyki: związek między tym, co fizyczne, a tym, co duchowe
  2. Pomysły na wyciągi z uzdrowiska
  3. Czym jest kabina spa i czym różni się od salonu kosmetycznego?

O serwisie

Bez obaw skorzystaj z naszego doświadczenia związanego ze sprzętem fryzjerskim

Jak wybrać odpowiedni fotel fryzjerski?
Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze fotelu fryzjerskiego?
Jak znaleźć dobre meble do salonu fryzjerskiego?

Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz tylko u Nas.

 

kontakt@lotniskoparking.com.pl

Galeria